Úvod / Objevit & Užít si / Jaro / Cyklistika

Cyklotrasa | ze Špindlerova Mlýna do Strážného a zpět

foto

Sdílet

Vydejte se na malebnou cyklotrasu spojující Špindlerův Mlýn a Strážné. Tato trasa vás zavede přes krásné horské scenerie a poskytne vynikající výhledy na okolní krajinu. Cesta vede z centra Špindlerova Mlýna, pokračuje přes Přední Pláň až do obce Strážné a zpět. Pro zjednodušení trasy je možné využít lanové dráhy Špindlerův Mlýn - Pláně a nechat se na vrchol vyvézt. 

Trasa je ideální pro velké i malé milovníky cyklistiky hledající dobrodružství v srdci Krkonoš.

Trasa

Centrum Š.M. (715 m n. m.) – cyklotrasa č. K1A – LD Pláň – horní stanice LD Pláň – cyklotrasa č. K17 – rozcestí Krásná pláň (976 m n. m.) – cyklotrasa č. K1A – Šestidomí – Strážné (790 m n. m.) – zpět na rozcestí U Krásné pláně – cyklotrasa č. K1A – hotel Hromovka – centrum Š.M.

Mapa trasy

Stáhnout GPX

Napište nám

Tato webová stránka používá cookies

Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.