Úvod / Události / Výstava - Krkonošská cena za architekturu

6.1. - 31.1. 2025

Výstava - Krkonošská cena za architekturu

3. ročník soutěže o regionální architektonický zásah

Městská knihovna ve Špindlerově Mlýně (Dům služeb, 2.patro)
foto

Sdílet

O KRKONOŠSKÉ CENĚ ZA ARCHITEKTURU

Smyslem regionální architektonické soutěžní přehlídky je podnítit zájem samospráv a veřejnosti o kvalitní a udržitelnou architekturu, veřejný prostor a zásahy v krajině.

Cílem je iniciace diskuze o kvalitní architektuře a jejím vzniku, a v neposlední míře identifikace kulturních hodnot v konkrétním území, které obýváme a které vytváříme.

Ocenění kvalitních realizací je důležité. Prezentují nejen práci architektů a krajinářů, ale i především zodpovědné investory a zadavatele, privátní i veřejné.

Výstava otevřena vždy v otevírací době knihovny

Středa 9 - 17 hod.

Čtvrtek 9 - 17 hod.

Pátek 9 - 17 hod.

Napište nám

Tato webová stránka používá cookies

Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.