Úvod / Objevit & Užít si / Jaro / Cyklistika

Cyklotrasa | přes Rumovku ve Vrchlabí

foto

Sdílet

Představujeme vám cyklotrasu "Přes Rumovku", která vede překrásnou krajinou Krkonoš a spojuje Špindlerův Mlýn s dalšími malebnými místy. Tato trasa o délce 48,3 km a s převýšením 733 metrů vám nabídne nejen skvělé vyžití pro milovníky cyklistiky, ale také úchvatné výhledy a možnost poznat skryté klenoty regionu. Z Špindlerova Mlýna se vydáte směrem na Vrchlabí, projedete okouzlujícím Strážným a unikátní oblastí známou jako "Rumovka", která vás zavede až do Dolního Dvora. Trasa pokračuje přes Lom u Strážného zpět do Strážného a přes Vrchlabí se vrátíte zpět do Špindlerova Mlýna.

Trasa

Špindlerův Mlýn - Strážné - č. K1A směrem na Jezerní domky - č. K1B Hříběcí boudy a dál Kotelská bouda- č. K1D Dolní Dvůr - Horní Lánov - Hořejší Vrchlabí - Špindlerův Mlýn

Mapa trasy

Stáhnout GPX

Napište nám

Tato webová stránka používá cookies

Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.